Het is bijna zover! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marike Abrahamse - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marike Abrahamse - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Marike

15 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Vandaag ben ik dan toch begonnen met inpakken, ook al is er nog steeds veel onzekerheid over de situatie in Israël. Hier het eerste verslag over deze reis!

Blijkbaar kan ik veel dingen gebruiken die ik had aangeschaft voor India. Bijvoorbeeld een sjaal te gebruiken als hoofddoek maar ook medicijnen zoals deet en rehydrationssachets. Het geeft me het idee dat ik goed voorbereid op reis kan.

Ondertussen is het staakt het vuren in Israël alweer opgeheven. Raketaanvallen van beide kanten gaan door, maar Tel Aviv en Jeruzalem hebben nog geen negatief reisadvies. Het maakt me wel een beetje zenuwachtig. Morgen kan de reis opeens worden afgelast of we kunnen zelfs terug naar Nederland worden geroepen zodra we er zijn.

Het geeft een dubbel gevoel: we gaan naar een mooi, historische en heilige plek maar de vraag is hoeveel we hiervan echt kunnen gaan genieten...

• 16 Juli 2014 - 01:38

Wilma Harrison :

I'm very excited for you, Marike, but also quite nervous, and a little apprehensive, because of all that's been going on there lately ... And yes, I would very much like to follow "your adventure" ... How long are you going for ... I hope it will be worthwhile, and that you're gonna get a lot out of this trip ... But have some fun too hey, .... All work and no play gets to be boring after a while ... Marike, you take GOOD CARE of yourself, and I love you !!!! ......