Terug van New York, op naar Istanbul! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marike Abrahamse - WaarBenJij.nu Terug van New York, op naar Istanbul! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marike Abrahamse - WaarBenJij.nu

Terug van New York, op naar Istanbul!

Door: marikeabrahamse

Blijf op de hoogte en volg Marike

08 Juli 2011 | Nederland, Middelburg

De afgelopen week in New York was geweldig; We hebben alle highlights gezien, geshopt en heerlijk gegeten. Vooral het 4th of July vuurwerk was een leuk extraatje!
Maar om 07.45 kwamen we aan op Brussel en nu zijn we weer terug in Zeeland, wat betekend dat ik met zo langzamerhand zal moeten gaan orriënteren op Istanbul. De komende week zit vol met voorbereidingen en contact met de media. Ik zal de links plaatsen van de blogs die we zullen plaatsen via onze sponsors en geïnteresseerde media. Daarnaast zal ik me verder gaan verdiepen in het onderwerp, zodat we goed voorbereid als team het debat in kunnen gaan!
Ik zal de komende weken proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en de leuke ervaringen die zullen komen. Bel of sms niet, dit kost enorm veel geld en omdat ik heel de dag weg ben, ben ik toch niet bereikbaar. Alle berichten via internet kan ik wel gewoon ontvangen en ik zal ze proberen te beantwoorden. Verdere links over mijn reis zal ik nog plaatsen!

  • 08 Juli 2011 - 11:14

    Karin:

    Nog amper bekomen van het éne avontuur en dan alweer het volgende. Succes met de voorbereidingen en geniet tussendoor van je welverdiende vakantie na het behalen van je vwo-diploma. Dikke kus, Karin

  • 08 Juli 2011 - 13:37

    Marja:

    Bekijk nu pas echt goed je site, en zie dat je, vers uit NY, al deze switch beschreven hebt. Wat een ontdekkingsreizigster toch! Vergeet niet tussendoor goed te acclimatiseren... Alle succes en plezier met de voorbereidingen voor deze ervaringsjourney!!! Ik blijf het met veel plezierige nieuwsgierigheid volgen. Veel liefs, Marja

  • 08 Juli 2011 - 13:58

    Ria:

    Hi Marike,
    Leuk om te lezen en wil je alvast heel veel succes wensen bij de voorbereidingen voor Istanbul
    gr.ria

  • 09 Juli 2011 - 11:58

    Brenda:

    Heey!
    Echt leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad in NY!
    Ik ben niet heel handig met de computer zoals je weet haha, maar zal het zeker proberen te volgen :p.
    Alvast veel plezier in Istanbul! Weet zeker dat je hem gaat rocken haha. Succes met de voorbereidingen! Xxx

  • 09 Juli 2011 - 19:49

    Jannie:

    Het lijkt me een geweldige ervaring
    en ik zal het dan ook met interesse
    volgen.Een duik in de cultuur van een land en steden met hun eigen geuren en kleuren, ik wens je veel genoegen en plezier Marike.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marike

Student who travels around for debating and her studies. Through dialogue I discover different cultures on our planet and I try to learn from each and every one of them.

Actief sinds 08 Juli 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 21061

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 15 Maart 2015

Stage in Londen

17 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Studiereis Israël

20 December 2013 - 06 Januari 2014

WK debatteren in India

05 Augustus 2012 - 11 Augustus 2012

EK debatteren

09 Juli 2012 - 19 Juli 2012

Studiereis

01 Juli 2012 - 07 Juli 2012

Dublin

19 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Youtforum Istabul 2011

Landen bezocht: